Bloggar e coola!!

Jag startade min första blogg när jag var nio år, det var en perfekt plattform för mig att dela texter och bilder på. Trots att jag hade ytterst få läsare tyckte jag att det var något riktigt roligt med just det. Jag vill inte påstå att jag skrev så seriösa texter, inte alls, men att ha en blogg var en kul grej. Det var liksom inne då, nästintill alla hade en blogg någon gång. Jag bloggade lite till och från, för att sedan lägga ner det där helt. Jag kan dock inte ljuga och säga att jag inte har saknat bloggandet. Just nu känns bloggar lite ute, men personligen älskar jag fortfarande att surfa runt på diverse olika bloggar om allt mellan himmel och jord. Även om det händer allt mer sällan nu än för sisådär 5 år sedan. Till anledning av detta har jag beslutat mig för att återuppta bloggandet, men jag har valt att hålla mig till en specifik kategori; musik. Eftersom det är en stor del av mitt och många andras liv, och för att det är kul att skriva om. Jag tänker att jag testar och ser vart det bär, helt enkelt.

 

 

Allmänt | |
Upp